Direktlänk till inlägg 5 oktober 2007

V75 Bollnäs 6 oktober med Janne Jackpot

Av Janne Jackpot - 5 oktober 2007 15:38

Hej alla Travälskare! Mitt namn är Janne Jackpot!

Jag har ständigt dåligt med stålar och är alltid på jakt efter de STORA pengarna... vilket betyder att jag gräver mig extra långt ner i startlistorna för att hitta de där bortglömda miljondragen som ingen annan tänker på! Håll i hatten gott folk... nu tar vi dom redan till helgen och ger Harry Boy riktigt på nöten samtidigt!!


Guddagens på er! Så var det dags för ännu en omgång av den här cirkusen som kallas V75.

Har ni någon gång känt det som att ni har uppfyllts av en otrolig energi? Liksom känt att alla bitar faller på plats? Att allting känns alldeles klart och upplyst? Att man känner att men vet hur varje lopp ska gå? Att man liksom ser varje hovnedslag i ultrarapid i varje lopp ända fram till mållinjen?

Inte? Nä... jag tänkte väl det.... det har inte jag heller. Nu sitter jag här igen i mitt anletes svett och kämpar med strecken och en kulspetspenna som läcker. Sån har jag suttit nu i nästan två dygn i sträck och för första gången som V75-tippare måste jag erkänna att jag inte har en susning om hur det ska gå till helgen. Denna gången får jag helt enkelt bestämma mig för ett par tre chansspikar och sen låta lotten avgöra hur min rad skall bli. Inte för att jag känner mig speciellt stolt över det och jag kan ju lova er på hedning och samvete att det inte kommer att hända igen. Jag känner mig besegrad av denna omgången. Men EN som aldrig kommer att besegra mig det är Harry Boy!!! Inte ens denna gången då jag t o m känner mig avslagen på förhand! Det går ju minst sagt bra för Harry ute i landet där han drar in miljon effter miljon till alla travokunniga men mot MIG har han inte haft skuggan av en chans hittills! Visst torskar man ju mot honom en och annan omgång men när året är slut så brukar det visa sig att mina djupgenomtänkta och detaljanalyserade rader har gett resultat.


Jaja.. nog om det! Våra rader kan ni som vanligt se nedan! Happy Lucky alla travälskare!


 

RESULTAT 2005: Janne Jackpot  1.381:- Harry Boy  234:-

RESULTAT 2006: Janne Jackpot  1.187:- Harry Boy  162:-

STÄLLNING 2007: Janne Jackpot  10.016:- Harry Boy  101:-



JANNES rad till BOLLNÄS 6/10

 

V75-1

10


V75-2

2, 5, 12


V75-3

5


V75-4

2, 12


V75-5

7


V75-6

1, 2, 3


V75-7

2, 4, 6, 10, 12


HARRYS rad till BOLLNÄS 6/10

 

V75-1

3, 5


V75-2

8, 12


V75-3

1, 5


V75-4

1, 2, 14


V75-5

1


V75-6

3


V75-7

4, 7, 8, 9


Lycka till alla!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Janne Jackpot - 22 september 2006 13:10

Tjena alla travvänner! Då var det dags för en ny vecka och vi får se om jag har hämtat mig från haveriet på Skelleftå och den efterföljande söndagen med röstning. Jag blir alltid så jäddrans nervöser när det ska till å röstas var fjärde år och de...

Av Janne Jackpot - 1 juni 2006 19:01

Jahapp.. då var man åter i vardagslivets vardag efter den stora Travfesten oppe i huvudstaden och det är dags att djupanalysera V75 på Örebro på mitt eget lilla vis.. men först måste jag fläka ur mig några ord om Elitloppshelgen för det var en helg s...

Av Janne Jackpot - 26 maj 2006 22:59

Janne Jackpot sitter och filosoferar om den stora travhelgen och har laddat hjärnan full med miljontips inför ELITLOPPSSJUTTIFEMMAN!! Jäddrar i min låda vad gott äpplablommor kan lukta även om det är oppblandat med en doft av hästskit. Jag sitter ...

Av Janne Jackpot - 19 maj 2006 22:55

Janne Jackpot är som en ny människa efter att ha badad tångbad i Ronneby Hamn och ser fram mot Elitloppet men först blir det en MILJONRAD till RÄTTVIK... och denna gången är han tillbaka i gammalt gott slag med riktiga skrällar! Jiiiiiiises... nur...

Av Janne Jackpot - 14 april 2006 23:19

Janne hoppas på att Påsken ska föra med sig mer glädje än Julen och spikar bl a en Isbjörn den här veckan.... Äntligen Påsk.. eller äntligen och äntligen.. jag vet inte.. jag hade hoppats få lite revansch för det magra Julbordet jag kunde erbjuda ...

Ovido - Quiz & Flashcards