Direktlänk till inlägg 22 september 2006

Janne Jackpot och V75 på Örebro 23/9

Av Janne Jackpot - 22 september 2006 13:10

Tjena alla travvänner! Då var det dags för en ny vecka och vi får se om jag har hämtat mig från haveriet på Skelleftå och den efterföljande söndagen med röstning. Jag blir alltid så jäddrans nervöser när det ska till å röstas var fjärde år och det är det här med att jag håller hårt på valhemligheten.. ja faktiskt t o m så hårt så jag tar en hög med röstsedlar och sen blundar när jag stoppar i dem i kuverten för att jag är en rättskaffens man och ska man hålla nåt hemligt så ska man hålla det hemligt, tillåme för sig själver - men problemet blir ju att jag går omkring med frossa i flera dar för att jag skulle ha röstat fel - hoppas bara att det inte ska påverka mina travfunderingar nu inför omgången på Örebro men jag hoppas inte det. Jag har valt ut två stycken chansspikar som jag ska bygga systemet runt för att kunna nå upp till den där vinsten på en miljon som jag unnar både mig själver och spiktävlingsvinnaren så väl. Mina förhoppningsvis utdelningshöjande chanstagningsspikar denna gången blir 11 UNCLE THOM i avdelning 2 - en treåring som hela tiden fajtats mot de bästa, smyger med här och visar sig starkast till slut hoppas jag till ett odds uppåt 6-7 ggr.... och andra chansspiken blir 7 PETRA F i lärlingsloppet - den här tjejen har nog aldrig varit bättre än hon är just nu och Niklas Lindblad är en av mina favoritlärlingar så det borde kunna gå vägen till ett odds runt 8-9 ggr...Jaha.. raden kan ni se nedan. Dags att mangla sönder Harry Boy ännu en gång hoppas jag!2005 års tävling är nu avslutad och Janne Jackpot vann med1381 intjänade kronor mot Harry Boys 234.Ny tävling startade den 18 februari 2006 på GÄVLE!Den datoriserade hingsten mot en skrälljagande Janne!För närvarande är det 97-88 till Janne Jackpots fördel!Dessutom leder Janne med 233:- i vinst mot Harrys 124:-. JANNES rad till ÖREBRO 23/9 V75-1 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9, 11 V75-2 11 V75-3 2, 4 V75-4 6 V75-5 7 V75-6 2, 3, 8, 11 V75-7 12, 14, 15 HARRYS rad till ÖREBRO 23/9 V75-1 2, 6 V75-2 2, 4, 5, 7 V75-3 2 V75-4 6 V75-5 1, 12 V75-6 3, 8 V75-7 1, 5, 6, 10, 14, 15 Lycka till alla!Janne Jackpothttp://www.alltomtrav.info

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Janne Jackpot - 5 oktober 2007 15:38

Hej alla Travälskare! Mitt namn är Janne Jackpot! Jag har ständigt dåligt med stålar och är alltid på jakt efter de STORA pengarna... vilket betyder att jag gräver mig extra långt ner i startlistorna för att hitta de där bortglömda miljondragen som i...

Av Janne Jackpot - 1 juni 2006 19:01

Jahapp.. då var man åter i vardagslivets vardag efter den stora Travfesten oppe i huvudstaden och det är dags att djupanalysera V75 på Örebro på mitt eget lilla vis.. men först måste jag fläka ur mig några ord om Elitloppshelgen för det var en helg s...

Av Janne Jackpot - 26 maj 2006 22:59

Janne Jackpot sitter och filosoferar om den stora travhelgen och har laddat hjärnan full med miljontips inför ELITLOPPSSJUTTIFEMMAN!! Jäddrar i min låda vad gott äpplablommor kan lukta även om det är oppblandat med en doft av hästskit. Jag sitter ...

Av Janne Jackpot - 19 maj 2006 22:55

Janne Jackpot är som en ny människa efter att ha badad tångbad i Ronneby Hamn och ser fram mot Elitloppet men först blir det en MILJONRAD till RÄTTVIK... och denna gången är han tillbaka i gammalt gott slag med riktiga skrällar! Jiiiiiiises... nur...

Av Janne Jackpot - 14 april 2006 23:19

Janne hoppas på att Påsken ska föra med sig mer glädje än Julen och spikar bl a en Isbjörn den här veckan.... Äntligen Påsk.. eller äntligen och äntligen.. jag vet inte.. jag hade hoppats få lite revansch för det magra Julbordet jag kunde erbjuda ...

Ovido - Quiz & Flashcards