Direktlänk till inlägg 31 mars 2006

V75 med Janne Jackpot

Av Janne Jackpot - 31 mars 2006 22:53

Janne funderar på att lägga av. Idag blir det noll tid för tips eftersom han måste förbereda sig för IKEA-färd imorgon....Tjoflöjt Grevar och bananer. Denna gången blir det ett snabbtips för att jag i ett svagt ögonblick lovade käringen att skjutsa henne till IKEA på lördamorronen bara hon kliade mej på hakan.. ikväll måste jag ut och smörja opp Flakmoppen.. rota fram ett cyklop till tanten så hon inte får blåskatarr i skallen... koppla på den gamla cykelkärran ifall det skulle storhandlas.. sno en pressenning från grannens vedhög om det skulle handlas bokhyllor och det skulle regna.. ja det är fullt opp och ont om tid och tipsen går inte så jäddrans bra heller för tillfället.. inte lätt å leva på å va V75-spelare.. men jag får trösta mig att det var sämre för.. när jag gick i lågstadiet tillexempel.. då fanns det inga bussar för oss på landet.. vi fick krypa till skolan varje dag.. å när vi kom fram så fanns det inte ens nån skola.. nä fy fabian.. då har jag det bättre som V75-spelare även om det bra trillat in nån krona hittills i år.. men man är ju inte den som är den utan man kan ändra sig och dra in en mille rätt vad det är... denna gången har jag stoooorfeeling trots att det inte blir nåt utskrevat system utan ett alldeles helt normalt miljonsystem ā la Jackpot... håll till godo...Denna gången utgår spelskolan pga ni vet vem.. men den åerkommer nästa vecka om jag inte får sparken från sidan...Tycker ni inte jag håller måttet kan ni gå in å kolla Chibbes tips.. hans sida finns på Travranken Topp 100.. de e en snubbe med travhjärta!! Presajsly som mej själver... ;o)_________________________________________________________________Nu raskt över till Hagmyreriet:Avd12 JEWISH BANKER ska ju bara vinna detta plättlätt om inte banan spelar storsprattet och 1 GREEN CHILI får helrätta loppet och sticker tungspetsen först över linjen.Avd2Svårt som söreeeen... 1 UDON HÅLNINGSRYD kan leda runt om ifall månen är full och kusken biter ihop i själva startögonblickligen. 6 CONRADS TRICK kan stöka till det om spetsen och kommer den dit först så blir det han som blir fotograferad vid linjen. 10 LEADER ÅS... mitt spessijaldrag... se opp om det skulle bli kladdigt.. då kommer den klafsande som en nyårsraket i en smörbytta ute vid staketet och slår av hela gänget på upploppet.Avd3Här kan det väl bara gå på tre sätt. 1 IMPROVE ÅS kan vara så helklar för fajt så den leder runt om eller så får äntligen Westholmarpöjken utdelning i Svedala med 5 SUPER LIGHT. Men i min kristallkula så är 10 HOT TUB först...Avd4Trehästarslåsning som ett jäddrans original Abloy sjutillhållarlås blir det här också. 1 EASY BROLINE är mitt drag a la grande. 5 IFFY var ju sketabra senast och tappar den inte för jäddrans mycke från start så. 6 JUST PRAWNS behöver jag bara vara rädd för om det blir fin bana.. men då känns det lugnt i alla fall.. han kan faktiskt spåra hela vägen då och därför tar jag med honom.Avd5Litet fält och isbjörnar på flera volter - helgardering enligt min Travpraktika.Avd6Så avslutar vi med två tolvtumsspikar. Här blir det 4 LOBSTER som de andra bara får se rumpan på hela vägen...Avd7..och i denna avdelningen måste det väl enligt alla konstens rättvisa regler vara dags för 5 HUNTED MAN nu när den äntligen fått ett vettigt spår?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Janne Jackpot - 5 oktober 2007 15:38

Hej alla Travälskare! Mitt namn är Janne Jackpot! Jag har ständigt dåligt med stålar och är alltid på jakt efter de STORA pengarna... vilket betyder att jag gräver mig extra långt ner i startlistorna för att hitta de där bortglömda miljondragen som i...

Av Janne Jackpot - 22 september 2006 13:10

Tjena alla travvänner! Då var det dags för en ny vecka och vi får se om jag har hämtat mig från haveriet på Skelleftå och den efterföljande söndagen med röstning. Jag blir alltid så jäddrans nervöser när det ska till å röstas var fjärde år och de...

Av Janne Jackpot - 1 juni 2006 19:01

Jahapp.. då var man åter i vardagslivets vardag efter den stora Travfesten oppe i huvudstaden och det är dags att djupanalysera V75 på Örebro på mitt eget lilla vis.. men först måste jag fläka ur mig några ord om Elitloppshelgen för det var en helg s...

Av Janne Jackpot - 26 maj 2006 22:59

Janne Jackpot sitter och filosoferar om den stora travhelgen och har laddat hjärnan full med miljontips inför ELITLOPPSSJUTTIFEMMAN!! Jäddrar i min låda vad gott äpplablommor kan lukta även om det är oppblandat med en doft av hästskit. Jag sitter ...

Av Janne Jackpot - 19 maj 2006 22:55

Janne Jackpot är som en ny människa efter att ha badad tångbad i Ronneby Hamn och ser fram mot Elitloppet men först blir det en MILJONRAD till RÄTTVIK... och denna gången är han tillbaka i gammalt gott slag med riktiga skrällar! Jiiiiiiises... nur...

Ovido - Quiz & Flashcards